BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 23, 2008

kisah tunag

Jeng jeng jeng

Korang jangan la terkejot bukan majlis tunang guala tapi anak makcik gua ar yang duk kat Shah Alam, Bandar Angerik dia muda 2 tahun dari gua tapi seru dah sampaikan bertunang lah dia pada ari yang bersejarah iaitu pada Ahad bersamaan dengan 20 April 2008 mengikut perangcangan pasangan bahagia ni mereka akan mengikat tali pertunangan selama 2 tahun tapi kalau jodoh dah sampai mungkin x sampai 2 tahun dorang bertunanag biasala sama2 dah gatal cam gua gak tapi yang bezanya gua lum ada ape2 lagi.

Nanti gua ushekan gambo2 sepanjang Majlis yang bersejarah ni berlangsung ea

korang sudilah kiranya mengirim sedikit TiP dan panduan buat gua yang baru dalam penulisan blog ni time kasih banyak

1 comments:

Ibu Ain Nadhirah said...

tadi awak kata kan bahagia kalau saya macam tu..Saya doakan impian awak dimakbulkan. memang bahagia apabila hidup kita berteman siang dan malam. susah senang kita tetap bersama2