BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 20, 2008

merapu

minggu ni aku keje 4 ari je sebab ari isnin dah cuti, weekend nak pegi kenduri cam excited je eala member aku sorang lagi dah mengakhiri zaman bujang, mesti seronok kan aku? xtaula belum sampai seru lagi la

Tapi ari isnin n cam nak amek cuti lagi je, penat gak
tapi kalau leh masuk lewat cket pun ok gak kot.

Adik2 aku ngah periksa sekarang nihhhhhhhh
tapi dak2 sekarang xtau la bile kita soh baca buku semua cakap ok
tapi time jawab soalan periksa xtaula
Aku dulu pun malas gak tapi bile nak exam buat la gak preparation 2 pun result ok je xadla nak excellent mane pun, rase rugi sangat x study btol2 sekarang dah susah kalu dulu study smart kan dah ok sekarang nihhhhhhhhhhh, ntah2 dah jadi ape ekkkkk aku sekarang

Xpexpe yang penting aku masih mampu memcari rezeki yang halal tok diri dan kuarga, bersyukurla pada Yang Maha Esa

aku sebenarnya risau ngan budak2 sekarang nihhhh, terjumpa la plak article kesilapan IBU BAPA dalam mendidik anak-anak dalam Harian metro

0 comments: