BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 22, 2008

rasa macam-macam

ari ni last adik2 bersekolah jadi pas ni tok 2 minggu aku xpayahla terkejar2 tok datang opiz, sebenarnye ari ni adalah ari yang aku tunggu2 selama ni, korang taukan kalau xad ape2 aral aku akan ke kedah tok meraikan perkahwinan teman aku, tapi yang menjadi masalahnye napela mak aku xpaham perasaan aku, aku tau xelok orang tengok tapi orang cuma boleh cakap yang tanggung semuanye aku, biala masalah 2 menjadi rahsia aku dah boleh tulis kat cnipun dah ringan cket bebanan aku, aku sebagai anak bukan nak salahkan mak @ kuarga aku tapi cubela bagi sedikit masa tok aku wat ape yang mak hajati

aku Mohon pada ALLAH yang Maha Esa makbulkan doa2 aku
aku arap korang dapat doakan tok aku ea

SElAMaT BerCuTI Tok Semua MUriD SekoLAh dAn SeMua GuRU gUru di SeluRuH MaLaYSia

1 comments:

Ibu Ain Nadhirah said...

nak ke sana dengan sidia ek..dia dah sampai sini ke?